ÅTERBETALNING/ÅNGERRÄTT
Du behöver ett kvitto och/eller annan typ av bevis för att du köpte produkten från oss.
För att starta en retur kan du kontakta oss på SolenaKontakt@gmail.com.
Kunden måste returnera beställningen för att få full återbetalning.
Om din retur accepteras skickar vi dig en returfrakt -etikett samt instruktioner om hur och var du ska skicka paketet. Objekt som skickas tillbaka till oss utan att först begära retur accepteras inte.
Du kan alltid kontakta oss för alla returfrågor SolenaKontakt@gmail.com.
Skador och problem Kontrollera din beställning efter mottagandet och kontakta oss omedelbart om objektet är defekt, skadat eller om du får fel objekt så att vi kan utvärdera problemet och korrigera det.
Undantag / icke-returnbara varor Vissa typer av varor kan inte returneras, till exempel lätt ovärderliga varor (som mat, blommor eller växter), anpassade produkter (som specialorder eller personliga varor) och varor för personlig vård (som skönhetsprodukter ).
Vi accepterar inte heller avkastning för farliga material, brandfarliga vätskor eller gaser. Kontakta oss om du har några frågor eller oro över ditt specifika objekt.
Det snabbaste sättet att säkerställa att du får vad du vill är att returnera det objekt du har och när returen accepteras, gör ett separat köp för den nya artikeln.
Återbetalningar Vi kommer att meddela dig när vi har fått och inspekterat din avkastning och meddela dig om återbetalningen godkändes eller inte. Om du godkänns kommer du att ersättas automatiskt i den ursprungliga betalningsmetoden.
Kom ihåg att det kan ta lite tid för bank- eller kreditkortsföretaget att också behandla och publicera återbetalningen.